Byte Gaming

Serviceavtale

Serviceavtale Byte Gaming

Våre serviceavtaler setter kunden i fokus og vi har et mål om å yte førsteklasses support samtidig som vi leverer førsteklasses utstyr.

Hensikten med avtalen.

Hensikten med denne avtalen er å forsikre deg som kunde om at dere får den hjelpen dere har krav på og samtidig passe på at deres behov er møtt.

Hva dekkes av serviceavtalen?

En serviceavtale gir deg som kunde fri fjernsupport i våre åpningstider (07:00 – 19:00 hverdager og 11:00 – 15:00 i helger). Samt 2 dagers garantert svartid på henvendelser (fra åpningstid påfølgende arbeidsdag). Vi kjører også en årlig servicerunde på deres utstyr som også gir oss mulighet til å slå av en prat og komme med tips samtidig som vi passer på at deres utstyr er i rent og i ordentlig stand. I tillegg til servicerunden vil du få rabatterte priser på andre tjenester hos oss.

Hva dekkes ikke av serviceavtalen?

Henvendelser som krever fysisk oppmøte.

• Kjøring og/eller overnatting.

• Skader på utstyr som følge av hard bruk eller andre skader som ikke skyldes fabrikkfeil. (mer info i leasingkontrakten).

Pris

Serviceavtalen prises ut ifra hvor mange stasjoner dere har, har dere mer enn 5 vil det koste 200,- kr pr stasjon ekstra.

5 pcer = 1000,- kr

10 pcer = 2000,- kr

Varighet

Serviceavtalen følger varigheten på leasingen deres. I de fleste tilfeller vil det si 3 år

Generell informasjon om avtalen

Serviceavtalen har 1 gyldig versjon, og den fins på www.bytegaming.no. Denne vil kunne bli oppdatert, dette med 3 mnd varsel i forkant.